H&M se ve své „módní hře“ chystá dostat o třídu výš. Již podruhé prezentovalo v rámci Paris Fashion Week svoji kolekci, tentokrát už ale také pod samostatnou značkou H&M Studio. Deset minut před půl desátou večer, ve středu 26. února, mohli začít všichni fandové značky sledovat live přenos módní přehlídky. Pokud jste se na přehlídku dívali, třeba i u nás přímo na stránkách magazínu,asi jste si ji zas tak moc neužili. Málo světla plus tmavá kolekce – detaily jednotlivých fashion kousků jste rozhodně nemohli rozpoznat.
Miranda Kerr i Jessica Alba – fanynky H&M nebo zaplacené hvězdy?
Mademoiselle Agnès i na přehlídce kolekce H&M Studio, mimochodem je to kolekce pro podzim a zimu 2014/15, stejně tak jako všechny další teď v Paříži představované kolekce, nakoukla do zákulisí, vyzpovídala Anne Marie Johanson – vedoucí oddělení designu a nového vývoje H&M a v první řadě hlediště pak mezi VIP hosty odchytla třeba Mirradu Kerr nebo Jessicu Albu. Takže jakmile diváci mohli spatřit hvězdy v hledišti, které se už upravily před odjezdem z hotelu a modelky v zákulisí, na které se ještě „házely“ poslední kousky make-upu, mohla konečně začít přehlídka toho, na co se fandové značky těšili – přehlídka módní kolekce H&M Studio, která se možná zabydlí v našem podzimním a zimní šatníku.

Momentky z módní přehlídky H&M v Paříži
Khaki zelená, hnědá a bílá – místy přerušené fanfárou červené. To je barevná paleta speciální limitované kolekce H&M Studio. Po smršti pestrých tmavých pastelů, které jsou hitem letošního jara a léta, včetně šíleně milované a současně nenáviděné jarní Radiant Orchid fialové (i když v jarní kolekci H&M jsem stopy této barvy roku zatím neobjevila), to bude takové přírodní podzimní zklidnění pro šatník. Kontrast s červenou – úžasný! Kontrast přírodních prvků a superluxusních, jako například khaki kombinace s lesklým povrchem posetým černými pajetkami – zajímavý. Ale nic světoborného ani po barevné, ani pro střihové stránce jsme neviděli. Kolekce trochu ve stylu Alexander Wang, ale bez těch úžasných přidaných hodnot, které Wang vždy přináší, trochu jako Jason Wu, ale bez toho nastartování vášně u srdce: „to musím mít“! Přestože se H&M rádo staví do role bojovníka „proti šedi“, pořád jsou to jsou jen marketingové strategie. Já chci být uchvácená více!
„Je tak vzrušující ukázat H&M Studio v Paříži, a prezentovat klíčové trendy a kousky sezóny v jedné kolekci. H&M Studio je o naší lásce k módě, v srdci všeho, co děláme.“ (Ann-Sofie Johansson, vedoucí oddělení designu a nového vývoje.)
Limitovaná kolekce H&M Studio je určena pro podzimní šatníky!
Teď je před námi pár jarních a letních měsíců, v H&M právě nasadili své „ikony“, které nesou na trendu „Na vlnách“ a která těží více z dobré fotky a tváří modelek, než z nějak převratných kousků. Jednu z tváří kolekce, modelku Jordan, jsme potkali i ve VIP řadě na přehlídce H&M Studio. I jí Mademoiselle Agnès vyzpovídala a dokonce neopomněla Jordan pochválit její úchvatně dlouhé nohy. Zpátky ale ke kolekcím.
Kolekci H&M The New icons jdu dnes omrknout, tak si počkejte, jestli vám ji dám do víkendových nákupních tipů. Pokud se už těšíte na kolekci H&M Studio, musíte si ještě počkat. Také se uvidí, jestli se něco z této limitované kolekce dostane i do českých butiků, jestli do všech a v jakém množství. Velký problém H&M je totiž to, že v reklamách často vidíme věci, které se nedají koupit. A tak můžete dopadnout jako moje známá, která když se zamilovala do jedněch pruhovaných šatů z H&M kolekce a nebyla schopna je u nás nikde koupit, si stejné za čtvrtinu ceny i s dopravou objednala v Číně.