Konference MotivP Business Brunch je tentokrát na téma Kritické myšlení. Je určena pro personalisty i management firem.
Konference MotivP Business Brunch je tentokrát na téma Kritické myšlení. Je určena pro personalisty i management firem.

Konference MotivP Business Brunch na téma Kritické myšlení

Co si představit pod pojmem Kritické myšlení a jak nám může pomoci k úspěchu – to představí série konferencí MotivP Business Brunch.

Začíná další kolo úspěšných konferencí MotivP Business Brunch, které vám tentokrát ukážou, jak důležité a současně chytré je zamyslet se nad věcmi, které zaručeně fungují a dodají nám odvahu dělat je jinak. Protože právě takto vznikají inovace vedoucí k lepším výsledkům. Březen a duben 2016 bude ve vzdělávací agentuře Motiv P patřit kritickému myšlení. A Kritické myšlení je i název série konferencí známých pod názvem Business Brunch, které již deset let oslovuje personalisty i členy středního a vyššího managementu firem.

Business Brunch je značkou zajímavé konference, kde se setkávají lidé se zkušenostmi, kteří jsou navzájem ochotni si je vyměňovat. Na jedné straně stojí přednášející, kteří mluví o svých zkušenost a nabízí své know how, na druhé straně „posluchači“, kteří rozhodně nejsou jen pasivním auditoriem, ale lidmi z managamentu i HR managementu firem, jenž přišli hledat odpovědi na své otázky a nebojí se na ně zeptat nejen přednášejících. Konference Business Brunch je o setkávání lidí, vyměňování zkušeností i třídění myšlenek. Ročně se konference koná na celkem šest témat, které je pak možné navštívit na třech místech v Česku a na jednom na Slovensku. Celkem se koná ročně až 24 setkání Business Brunch.

Naučte se kritickému myšlení! Právě ono je zdrojem inovací. Konference MotivP Business Brunch na téma Kritické myšlení vás uvede do problematiky.
Naučte se kritickému myšlení! Právě ono je zdrojem inovací. Konference MotivP Business Brunch na téma Kritické myšlení vás uvede do problematiky.

Nové téma Business Brunch je Kritické myšlení

Nejnovější téma série konferencí má ukázat, jak užitečné v procesu myšlení, inovací a podnikání je kritické myšlení. Pokládám za nešvar dneška, že si podnikatelé často myslí, že stačí okopírovat cizí fungující koncept něčeho, co už funguje a rozjet byznys. Ano, je to logická a nejspíš ani ne zcela špatná inspirace. Ale rozhodně nevede i inovacím a novým nápadům. Kritické myšlení je o zpochybňování toho, co zdánlivě bezvadně funguje, o zamyšlení se nad 100% pravdami a o navrátě k fundamentálním myšlenkám. Zamyslet se nad tím co nefunguje a hledat příčiny, proč tomu tak je, nám připadá přirozené. Ale kriticky se podívat na to co naopak funguje, pokládáme většinou za zbytečnost. Přitom kritické myšlení neznamená banálně kritizovat vše kolem sebe – či už to co nefunguje, nebo to co funguje, ale hledat nové pravdy a nacházet nové cesty tam, kde nás autority přesvědčují, že zde už zlepšit nic nejde a každá změna je jen k horšímu.

Přijďte objevovat cesty kritického myšlení na konference Business Brunch, jejíž pořadatelem je jedna z největších českých vzdělávacích agentur Motiv P. Klíčovou osobností a tematickým vůdcem společnosti je odborník na řízení lidských zdrojů a psychologie práce – p. František Horník. Právě on položil základy setkávání HR manažerů, ale i dalších manažerů a vybudoval zajímavý systém jejich vzdělávání.

♥ TIP: Přihláška na konferenci MotivP Business Brunch Kritické myšlení >>

Termíny konference MotivP Business Brunch na téma Kritické myšlení

  • Ostrava: 7. 3. 2016 – Park Inn, Hornopolní 3313/42
  • Brno: 9. 3. 2016 – haDivadlo, Alfa pasáž, Poštovská 8d
  • Bratislava: 5. 4. 2016 – Štúdio L+S, Námestie 1. mája 5
  • Praha:  7. 4. 2016 – Divadlo Metro, Národní třída 961/25

Zdroj obrázků: FL