Úsloví „Kdo šetří, má za tři“ je pro dnešní dobu docela příhodné. Velkým pomocníkem při chytrém nakupování jsou akční letáky na Kupi.cz.
Úsloví „Kdo šetří, má za tři“ je pro dnešní dobu docela příhodné. Velkým pomocníkem při chytrém nakupování jsou akční letáky na Kupi.cz.

Akční letáky nejsou pro chudé, ale pro chytré

Úsloví „Kdo šetří, má za tři“ je pro dnešní dobu docela příhodné. Velkým pomocníkem při chytrém nakupování jsou akční letáky na Kupi.cz.

Podle posledních výzkumů až 90 % Čechů nakupuje ve slevách. 40 % z nás dokonce slevy aktivně vyhledává a podle nich plánujeme své nákupy. Pouhých 10 % lidí uvádí, že pro ně cena není při nákupu rozhodující. Ne, neřekla bych, že jsme národem šetřílků. Spíš nás to naučil marketing firem postaven na lákavých slevách a výprodejích. Vždyť jen hlupák by neutrácel méně a nenakupoval levněji, než musí. Naštěstí v dnešní době lze slevy sledovat i bez toho, abychom museli trpět poštovní schránky přeplněné reklamními letáky. Akční letáky lze najít na internetu a to pohodlně na jednom místě. Vždy aktuální, bez toho, aby nám plnily ať už klasickou poštovní nebo e-mailovou schránku.

Úsloví „Kdo šetří, má za tři“ je pro dnešní dobu docela příhodné. Velkým pomocníkem při chytrém nakupování jsou akční letáky na Kupi.cz.

Dennodenně dokážeme šetřit za nákupy potravin díky akčním letákům hypermarketů a supermarketů

Právě za jídlo a produkty, jakými jsou kosmetika nebo drogerie, dokážeme utratit až neuvěřitelné množství peněz zbytečně. Je rozdíl, jestli máslo nakoupíme za 40 Kč nebo za 29 Kč. Jestli nás litr trvanlivého polotučného mléka vyjde na 20 Kč nebo na 9,90 Kč. Podívat se po slevách a akčních cenách se rozhodně vyplácí. Česko je přitom doslova proslulé jednou z nejhustších sítí nákupních center a hypermarket či supermarket najdete skutečně doslova všude. Není nic neobvyklého, že se zejména za většími nákupy oplatí vyrazit tam, kam nás právě nalákají aktuální akční letáky. Navíc máme možnost využívat i speciální akční ceny, slevy a akce, jako jsou například speciální týdny v Lidlu apod. Třeba teď má Lidl za sebou francouzský a ještě aktuálnější italský týden. Za dobré ceny se tak daly ochutnat různé speciality z těchto zemí, a to bez tradičně vysokých cen, na jaké jsme například u francouzských sýrů nebo italských masových specialit jindy zvyklí.

Úsloví „Kdo šetří, má za tři“ je pro dnešní dobu docela příhodné. Velkým pomocníkem při chytrém nakupování jsou akční letáky na Kupi.cz.

Akční letáky pomáhají nakoupit levněji oblečení, nábytek i léky – a nejen to

Nejlepší místo, kde najdete akční letáky na jednom místě, je Kupi.cz. Propracované služby webu nabízí možnost porovnat aktuální akční ceny ze supermarketů a hypermarketů, hlídat nové slevy a letáky, ale i další sofistikované služby. Já osobně využívám například možnost vytvořit si sdílený nákupní seznam. Nezapomenu nic koupit, nenechám si ujít slevu, která mne zaujala a pokud nakonec na nákup vyšlu někoho jiného z rodiny, jednoduše mu svůj nákupní seznam i s akčními cenami přepošlu e-mailem. Výhodou je i to, že mám všechny akční letáky dostupné i přes mobilní aplikaci. Takže ve chvíli, kdy se se mnou manžel „řítí“ za velkým týdenním nákupem, mám možnost se ještě v autě podívat, kam se nám právě nyní za nákupy oplatí jet.

♥ TIP

Kupi.cz, člen rodiny Seznam.cz hledá vývojáře

Jste PHP programátor a vývojář? Staňte se členem profesionálního vývojářského týmu Kupi.cz.

Úsloví „Kdo šetří, má za tři“ je pro dnešní dobu docela příhodné. Velkým pomocníkem při chytrém nakupování jsou akční letáky na Kupi.cz.

Zdroj obrázků: Shutterstock, koláže ContententPub s.r.o. – specialista na copywriting a vizualizaci obsahu